آیا لیفت لثه دائمی است ؟

آیا لیفت لثه دائمی است ؟

آیا لیفت لثه دائمی است؟ :  اگر به دنبال تغییر شکل خط لثه خود هستید، ممکن است لیفت لثه همان چیزی باشد که به دنبال آن هستید.

لیفت لثه روشی برای برداشتن بافت لثه اطراف دندان است. این مداخله توسط پریودنتیست برای بهبود طراحی لبخند و ظاهر لبخند و یا به عنوان بخشی از درمان پریودنتیت انجام می شود. لیفت لثه شامل تغییر شکل بافت و یا استخوان‌های زیرین برای ایجاد ظاهر دندان‌های بلندتر یا متقارن است و در نتیجه لبخند را از نظر زیبایی زیباتر می‌کند.

این روش معمولاً برای کاهش لبخند لثه ای یا متعادل کردن خط نامتقارن لثه انجام می شود. این روش که به عنوان افزایش طول تاج نیز شناخته می شود، در طول تاریخ برای درمان بیماری لثه استفاده می شده است.

لیفت لثه

بنابراین لیفت لثه می تواند یک گام اساسی در بازیابی سلامت دندان و لبخند شما باشد. برای بیمارانی که نگران ناهمواری خط لثه هستند، هرگونه بافت اضافی لثه برداشته شده دوباره رشد نخواهد کرد. درمان های لیفت لثه نتایج طولانی مدتی را برای بیماران فراهم می کند. بیشتر اوقات، بیماران برای تغییر شکل لثه ها و بهبود لبخند لثه ای خود تحت این درمان قرار می گیرند.

برای بسیاری از بیماران، نتایج عمل لیفت لثه دائمی است و نیازی به تکرار ندارد. به طور معمول، لثه ها پس از شکل گیری دوباره رشد نمی کنند. بعید است که لثه های شما دوباره رشد کنند تا بالای دندان های شما را بپوشانند. بدن انسان در بهبود بریدگی ها و آسیب ها بسیار خوب است، اما در رشد اعضای بدن به عقب بسیار خوب است. بنابراین این خبر خوبی در مورد لیفت لثه است. این روش دائمی است، پس دیگر لازم نیست نگران لبخند لثه ای باشید. و حتما با توجه به توضیحات بالا  پاسخ آیا لیفت لثه دائمی است ؟ را متوجه شدید .

آیا لیفت لثه دائمی است؟
کلینیک دندانپزشکی آریانا

البته قبل از انجام هر گونه عمل و کارهای زیبایی سوالات زیادی برای افراد پیش می آید که این امر بسیار طبیعی است و افراد حق دارند راجب به کاری که میخواهند انجام دهند اطلاعات کافی داشته باشند . ما در وبلاگ و سایت کلینیک دندانپزشکی آریانا به تمامی سوالات شما عزیزان پاسخ داده ایم:

عوارض لیفت لثه

نگهداری و تمیز کردن منظم دندان ها می تواند به جلوگیری از تحریک بیشتر یا فرورفتگی دندان کمک کند. در برخی شرایط، بیمار ممکن است برای رسیدن به نتیجه مطلوب نیاز به درمان اضافی داشته باشد. اغلب چند هفته طول می کشد تا لثه ها به طور کامل بهبود یابند، اما پس از پایان روند بهبودی، بیماران اغلب می توانند بدون محدودیت به خوردن ادامه دهند.

اگر یک دندانپزشک ماهر و با تجربه را انتخاب کرده اید و شما کاندید لیفت لثه هستید نگران نباشد و از معایب و عوارض لیفت لثه نترسید. ممکن است به امپولهای بی حسی کمی آلرژی داشته باشید. که قابل حل می باشد و جای نگرانی نیست.

آیا لیفت لثه دائمی است؟ آیا لیفت لثه دائمی است؟ آیا لیفت لثه دائمی است؟

لیفت لثه قبل از کامپوزیت

کامپوزیت یکی از کارهای زیبایی روی دندانها می باشد که از مواد رزینی ساخته شده است . کامپوزیت برای پوشاندن عیب های دندان و طراحی لبخند نیز مورد استفاده است .

اگر قبل از کامپوزیت ماندید انجام لیفت لثه هستید . ابتدا باید لیفت لثه را انجام دهید سپس اقدام به کامپوزیت دندان کنید . کامپوزیت روشی بسیار محبوب است و قیمت کامپوزیت دندان ارزان تر از روشهای دیگر می باشد و ماندگاری کامپوزیت دندان تا ۱۰ سال می باشد .

البته اگر قبل از کامپوزیت  کاندید لیفت لثه می باشید . هزینه لیفت لثه جداگانه محاسبه می گردد.

لیفت لثه با لیزر

در این روش به جای استفاده از تیغ، برای لیفت لثه از لیزر استفاده می شود. به همین خاطر میزان خونریزی کمتر بوده و بیمار به خوردن مسکن های قوی و استراحت نیازی ندارد.

در این روش تجربه و مهارت دندانپزشک بسیار حائز اهمیت می باشد. چرا که این روش در کنار مزایایی که داشته، نیاز به دقت عمل فراوانی دارد. دندانپزشک با استفاده از وسیله ای ظریف و بسیار حساس، بدون آسیب به سایر بافت ها، اقدام به برداشتن مقداری از بافت لثه می نماید.

خوب است بدانید که این روش در کمتر از یک ساعت طول می کشد و دندانپزشک به منظور استفاده از لیزر، از داروی بیهوشی استفاده نمی کند. از آن جایی که در این روش از اشعه ایکس استفاده می شود، در مقایسه با روش لیفت لثه با تیغ بسیار راحت تر و کم هزینه تر می باشد…………….. ادامه این مقاله … لیفت لثه با لیزر……………

لبخند لثه ای چیست؟

زمانی که لثه یک فرد در هنگان خندیدن بیش از حد نرمال دیده می شود، اصطلاحا می گوییم که آن شخص لبخند لثه ای دارد. یا به عبارت دقیقتر، لثه این افراد در هنگام لبخند زدن، چند میلی متر بیشتر از حد متوسط دیده می شود. خوشبختانه امروزه با پیشرفت علم، اصلاح لبخند لثه ای امکان پذیر است.

اگرچه علل بروز لبخند لثه نما ممکن است در برخی افراد به فک و نظم دندان ها مربوط باشد. اما در اکثر مواقع برای رفع این نوع لبخند، لثه ها مورد برش یا لیفت قرار می گیرند.

نمی توان گفت که لبخند لثه ای در فرد مشکل خاصی ایجاد می کند. یا حتی وجود آن بسیار غیرطبیعی است. معمولا افراد برای زیبایی بیشتر در ظاهر به دنبال اصلاح آن می روند.

 

 

ارسال دیدگاه

روزهای کاری

شنبه :9 صبح الی 20 شب
یکشنبه :9 صبح الی 20 شب
دوشنبه :9 صبح الی 20 شب
سه شنبه :9 صبح الی 20 شب
چهارشنبه :9 صبح الی 20 شب
پنج شنبه :تعطیل
جمعه :تعطیل