قیمت لمینت دندان ۱۴۰۱

قیمت لمینت دندان

در این مقاله قصد داریم تا به بیان قیمت لمینت دندان به صورت نقد و اقساط بپردازیم. با ما همراه باشید تا این موضوع را مورد بحث قرار دهیم.

قیمت لمینت دندان با توجه به فاکتورهای بسیاری، دستخوش تغییرات قرار می‌گیرد.

به عنوان مثال تعرفه‌ی تعیین شده برای دندانپزشکان، محل قرارگیری کلینیک دندانپزشکی، جنس لمینت، برند لمینت، مهارت دندانپزشک، هزینه‌ی لابراتوار، تعداد واحدهای لمینت و هزینه‌های کارهای جانبی که دندانپزشک برای آماده‌سازی فک و دندان‌ها انجام می‌دهد. از آنجایی که در ایران بسیاری از خدمات دندانپزشکی جزء خدمات زیبایی محسوب می‌شوند و بسیاری از شرکت‌های بیمه معمولا تعرفه‌ای برای این خدمات در نظر نمی‌گیرند! شما می‌بایست بر روی توانایی مالی خود بیشتر حساب باز کنید. لازم به ذکر است که در برخی از موارد، بیمه برخی از هزینه‌های این خدمات زیبایی دندان را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. به همین علت حتما از شرکت بیمه‌ این موارد را سوال نمایید.
برای پرداخت هزینه‌ی لمینت دندان، می‌توانید مبلغ نهایی را به دو صورت نقدی و اقساطی پرداخت نمایید.

اینکه کلینیک مورد نظر چگونه مبلغ پایان کار را از شما دریافت می‌کند! و یا اینکه تا چه میزان در اقساط ماهانه با شما کنار می‌آید، در کلینیک های مختلف متفوات می باشد . تماس با کلینیک آریانا جهت قیمت و شرایط دیگر :

از جمله قیمت‌های سال جدید به ازای هر واحد لمینت عبارتند از: قیمت ها با توجه به قیمت روز بازار ممکن است تغییر کند .

 

قیمت ۱۴۰۱

  1.  لمینت موقت: ۱,۲۰۰,۰۰۰ تا ۱,۵۰۰,۰۰۰ تومان.
  2. قیمت لمینت ونیر کامپوزیت: ۱,۲۰۰,۰۰۰ تا ۲,۰۰۰,۰۰۰تومان.
  3.  لمینت زیرکونیا: ۲,۲۰۰,۰۰۰ تا ۳,۰۰۰,۰۰۰ تومان.
  4. قیمت لمینت سرامیکی Vita : 3,800,000 تا ۵,۰۰۰,۰۰۰ تومان.
  5.  لمینت ایمکس: ۵,۰۰۰,۰۰۰ تا ۷,۲۰۰,۰۰۰ تومان.
  6.  لمینت فلدسپاتیک: ۷,۴۰۰,۰۰۰ تا ۸,۰۰۰,۰۰۰ تومان.

قیمت لمینت دندان 1401 و قیمت لمینت دندان قسطی

چگونه می‌توان هزینه‌های لمینت را کاهش داد؟

از آنجایی که قیمت لمینت دندان بسیار زیاد است! شما می‌توانید با انجام برخی کارها از هزینه‌های اضافی و حتی تمدید لمینت جلوگیری کنید. این اقدامات عبارتند از:

  1.  انجام نکات مراقبتی و بهداشت دندان‌ها پس از کاشت لمینت.
  2.  انتخاب دندانپزشکی مجرب.
  3.  استفاده از بیمه‌های با قابلیت پوشش کاشت لمینت.
  4.  پرهیز از خوردن مواد خوراکی سخت، رنگی و اسیدی.
انواع لمینت دندان

لمینت ها انواع مختلفی دارند که در ذیل به آنها پرداخته شده است.
⦁ لمینت سرامیکی: قدیمی ترین نوع لمینت دندان، لمینت سرامیکی است که به آنها لمینت چینی نیز می گویند. لمینت های سرامیکی از پوسته سرامیکی و همرنگ با دندان ساخته می شوند.
⦁ لمینت کامپوزیت: کامپوزیت دومین نوع مرسوم لمینت است که از نوعی رزین حاوی مواد آلی و معدنی ساخته می شود.
⦁ لومینیرها: لومینیرها جزو نازکترین اما محکم‌ترین روکش ‌ها به شمار می روند. این نوع از روکش ها را میتوان با آماده ‌سازی کمتری بر روی دندان ‌ها اعمال کرد. از آنجایی که لومینیرها نیز از مواد لمینت چینی بسیار نازک ساخته می شوند، مانند روکش های چینی عمر طولانی دارند.
⦁ ونیرهای پالاتال: ونیرها یا غشاء ‌های پالاتال که تحت عنوان لینگوال ونیر نیز شناخته می‌شوند به شکل اختصاصی ساخته می‌شوند تا سطح دندان‌ های جلویی را ترمیم کنند. این روکش ها را می توان از مواد مختلفی چون: ورقه های طلا، چینی و مواد کامپوزیت ساخت.
⦁ روکش های موقت: روکش ‌دندان که به روکش های موقت که تحت عنوان روکش‌ های متحرک یا روکش‌ های چسبنده نیز شناخته می‌شوند از یک نوع رزین انعطاف‌پذیر تشکیل شده‌ اند. آنها معمولا به عنوان یک راه حل موقت تا زمانی که روکش های دائمی ساخته شوند مورد استفاده قرار می گیرند. در موارد خاصی از روکش های غیر دائمی به عنوان محافظ دهان و وسیله ای برای پنهان کردن عیوب دندان استفاده می شود.

قیمت لمینت دندان متحرک

لمینت متحرک دندان یا کامپوزیت متحرک دندان ، نوعی روکش متحرک است که روی دندان‌ها قرار می‌گیرد. تبلیغات زیادی در خصوص این لمینت ها میشود اما متاسفانه مردم را از معایب و مزایای آن آگاه نمی کنند. در زیر به بررسی مشکلات و مزایای این محصول می پردازیم :

این نوع لمینت دندان، بسیاری از عیوب دندان‌ها را از بین می‌برند و ظاهری زیبا ایجاد می‌کنند. اما با لمینت‌های دائمی یک تفاوت بسیار عمده دارند. لمینت‌های متحرک، قابل جدا شدن از دندان هستند. اگر قادر به پرداخت هزینه‌های سنگین لمینت‌های دائمی نیستید، لمینت‌های متحرک گزینه‌ی بسیار مناسبی هستند. معمولاً توصیه می‌شود که بیشتر از چند ساعت از این لمینت‌های متحرک استفاده نکنید و در زمان خواب آنها را از دندان‌ها جدا کرده و شستشو دهید.

یکی از عوامل تاثیرگذار بر قیمت لمینت متحرک دندان، جنس، نوع برندِ لمینت مورد نظر، دستمزد پزشک و … است. البته در کشوری مانند ایران که بازار ارز به طور مداوم قیمت تمامی کالاها را دستخوش تغییرات فراوانی قرار می‌دهد، بیان قیمت دقیق این کالا نیز کار بسیار دشواری است.

ارسال دیدگاه

روزهای کاری

شنبه :9 صبح الی 20 شب
یکشنبه :9 صبح الی 20 شب
دوشنبه :9 صبح الی 20 شب
سه شنبه :9 صبح الی 20 شب
چهارشنبه :9 صبح الی 20 شب
پنج شنبه :تعطیل
جمعه :تعطیل