هر واحد لمینت چند دندان است؟

هر واحد لمینت چند دندان است؟

هر واحد لمینت چند دندان است؟ :شاید برای شما هم این پرسش پیش آمده باشد که هر واحد لمینت دندان، چند دندان را شامل می‌شود؟ با ما همراه باشید تا پاسخ این پرسش را بیابید.

امروزه داشتن لبخندی جذاب و زیبا به کمک روش‌های زیبایی و ترمیمی که دندانپزشکان استفاده می‌کنند(مانند لمینت دندان)، آرزویی محال و غیر قابل دسترس نیست. زیبایی دندان‌ها یکی از فاکتورهایی است که تاثیر فوق العاده‌ای بر زیبایی چهره‌ی شما دارد و می‌تواند سبب افزایش اعتماد به نفس شما گردد.

لمینت دندان علاوه بر اینکه می‌تواند رنگ دندان‌های شما را تغییر دهد، سبب ترمیم لب، اصلاح فاصله‌ی دندان‌ها، پر شدنِ ترک یا شکستگی دندان‌ها و … می‌شود. برای نصب لمینت، ابتدا پزشک از دندان‌های ‌شما قالب‌گیری خواهد کرد. سپس در صورت نیاز، مینای دندان‌ها را تراش می‌دهد و آنها را برای نصب لمینت آماده می‌کند. توجه داشته باشید که نصب لمینت برای افراد زیر ۱۸ سال، به علت تغییرات فک و دندان‌ها، انجام نمی‌گیرد.

لمینت دندان، روکش‌ ظریف و شیشه‌ای مانندی است که در عین استحکام بسیار بالا، بسیاری از عیوب دندان ها را می‌پوشاند. از این لمینت‌ها برای پوشاندن مشکلات زیر بهره می‌گیرند:

کاربرد لمینت دندان

  1.  تغییر رنگ دندان‌های تیره، رنگ گرفته و دندان‌هایی که دارای لکه‌های مادرزادی هستند.
  2.  ترمیم دندان‌های شکسته.
  3.  از بین بردن بهم ریختگی‌های دندانیِ خفیف تا متوسط.
  4.  بستن دیاستما(فواصل بین دندان‌ها).
  5.  از بین بردن ناهنجاری‌های مادرزادی.
  6.  افزایش ارتفاع تاج‌ها در دندان‌های کوتاه.
  7.  صاف کردن دندان‌هایی که به سمت زبان متمایل هستند.

انواع لمینت و نحوه‌ی شمارش آن

شاید شنیدن اینکه هر واحد لمینت تنها به یک روکش، برای یک دندان اطلاق می‌شود، شما را به خنده بیندازد که چگونه به چنین پاسخ ساده‌ای فکر نکرده بودید! اما باید بگوییم که به روکش یک دندان، یک واحد لمینت می‌گویند. این لمینت‌ها علاوه بر تنوع رنگی که دارند، در جنس خود نیز با یکدیگر متفاوت‌اند. از جمله مواد مورد استفاده‌ی ساخت این لمینت‌ها می‌توان به سرامیک(چینی)، کامپوزیت(پلیمر)، لومینیرز و طلا اشاره کرد که با روش‌های ویژه‌ای به دندان متصل می‌شوند.

هر واحد کامپوزیت یک دندان محسوب میشود . 

هر واحد ایمپلنت دندان یک دندان محسوب می شود . 

هر واحد لمینت دندان یک دندان محسوب می شود . 

هر واحد لمینت چند دندان است؟
هر واحد لمینت چند دندان است؟

قیمت لمینت دندان ۱۴۰۰

قیمت لمینت دندان۱۴۰۱ با توجه به فاکتورهای بسیاری، دستخوش تغییرات قرار می‌گیرد. به عنوان مثال تعرفه‌ی تعیین شده برای دندانپزشکان، محل قرارگیری کلینیک دندانپزشکی، جنس لمینت، برند لمینت، مهارت دندانپزشک، هزینه‌ی لابراتوار، تعداد واحدهای لمینت و هزینه‌های کارهای جانبی که دندانپزشک برای آماده‌سازی فک و دندان‌ها انجام می‌دهد. از آنجایی که در ایران بسیاری از خدمات دندانپزشکی جزء خدمات زیبایی محسوب می‌شوند و بسیاری از شرکت‌های بیمه معمولا تعرفه‌ای برای این خدمات در نظر نمی‌گیرند! شما می‌بایست بر روی توانایی مالی خود بیشتر حساب باز کنید. لازم به ذکر است که در برخی از موارد، بیمه برخی از هزینه‌های این خدمات زیبایی دندان را نیز تحت پوشش قرار می‌دهد. به همین علت حتما از شرکت بیمه‌ این موارد را سوال نمایید.

خدمات زیبایی آریانا

 

لیفت لثه چیست؟

لیفت لثه  یکی از فاکتورهای مؤثر در زیبایی و جذابیت چهره، اصلاح طرح لبخند به شمار می رود که از نظر خیلی از افراد و به ویژه خانم ها بسیار اهمیت دارد. در حقیقت، اکثر مردم تمایل به داشتن لبخندی زیبا دارند. بعضی افراد به جهت بیش از حد پایین یا بالا بودن خط لثه شان از حالت طبیعی، زیبایی لبخند خود را از دست داده و در نتیجه این امر سبب کاهش اعتماد به نفس آنها خواهد شد.

هر واحد لمینت چند دندان است؟
عکس لمینت دندان

 

 

ارسال دیدگاه

روزهای کاری

شنبه :9 صبح الی 20 شب
یکشنبه :9 صبح الی 20 شب
دوشنبه :9 صبح الی 20 شب
سه شنبه :9 صبح الی 20 شب
چهارشنبه :9 صبح الی 20 شب
پنج شنبه :تعطیل
جمعه :تعطیل