بهترین نوع لمینت دندان کدام است؟

بهترین نوع لمینت دندان کدام است؟

بهترین نوع لمینت دندان کدام است؟ یکی از وجهه‌ های جذابیت، داشتن دندان‌هایی زیبا و سالم است. اگر به دنبال راه‌هایی برای تحقق این امر، به کمک روش لمینت دندان هستید، با ما همراه باشید.

لمینت لایه یا پوسته ای  نازک است که منظور ترمیم دندانها و یا پوشاندن عیوب دندانها روی دندان ها قرار میگیرند و معمولا لیمنت در دو جلسه صورت میگیرد که در جلسه اول دندانپزشک قالب دندانها را میگیرد و در جلسه دوم که قالبها آماده شد انها را روی دندان قرار میدهد.

اما قیمت و انتخاب برند با کیفیت بسیار حائز اهمیت می باشد.

شناخت مارک‌های لمینت دندان برای علاقه‌مندان به داشتن لبخندی زیبا و هالیوودی، امری مهم و ضروری است. زیرا که تاثیر مارک و برند این لمینت‌ها بر کیفیت آنها آنچنان زیاد است که نمی‌توان نقش آنها را در زیباتر جلوه دادن دندان‌ها انکار کرد.

به همین علت در این مقاله از کلینیک دندانپزشکی آریانا قصد داریم شما عزیزان را با برخی از این برندهای معتبر و با کیفیت آشنا کنیم. لازم به ذکر است که این لمینت‌ها به دو دسته تقسیم‌بندی می‌شوند. در گروه اول که به آنها لمینت‌های استاندارد نیز می‌گویند، نصب لمینت در پی تراشیدن مینای دندان صورت می‌گیرد. اما در گروه دوم یا لمینت‌های بدون تراش، برای نصب لمینت نیازی به تراشیدن مینای دندان نیست. شما عزیزان برای آشنایی بیشتر با جزئیات این لمینت‌ها می‌توانید با سایر صفحات وب سایت ما مراجعه نمایید.

لازم به ذکر است که برای انتخاب بهترین مارک لمینت دندان بهتر است به موارد زیر دقت کنید:

بهترین مارک لمینت متحرک دندان

  1.  نوع لمینت.
  2.  کیفیت حفظ رنگ.
  3.  طبیعی بودن.
  4.  دوام و استحکام.

بهترین برندهای لمینت ؟

همانگونه که پیش‌تر نیز اشاره کردیم، لمینت‌ها به دو گروه استاندارد و بدون تراش تقسیم‌بندی می‌شوند.

از جمله برندهای معتبر و با کیفیت لمینت‌های استاندارد می‌توان به مارک‌های زیر اشاره کرد:

  •  لمینت ایمپرس و ایمکس.
  •  ونیر لمینت مک.
  •  لمینت دوراتین و داوینچی.
  •  ونیر لمینت سرک.
    در مقابل، بهترین برندهای لمینت‌های بدون تراش عبارتند از:
  •  دوراتین.
  • لمینت لومینیرز
  •  ویوانیرز.

 

شاید با خود بپرسید که آیا نیاز است تمامی مارک‌های لمینت دندان را شناخت؟ در پاسخ می‌بایست به این نکته اشاره کرد که دانستن مارک این لمینت‌ها کمک فراوانی به شما خواهد کرد، اما می‌توانید برای انتخاب بهترین مارک و مناسب‌ترین برند برای فک خود از پزشک معالج نیز مشورت بگیرید. زیرا که پزشک با در نظر گرفتن شرایط فک و دندان‌های شما، بهترین گزینه را پیشنهاد خواهد داد.

انواع لمینت دندان ؟

لمینت دندان خرگوشی چیست؟ آیا درباره لمینت دندان خرگوشی اطلاعاتی دارید؟ یکی از روش های اصلاح طرح لبخند، روش لمینت دندان است که طرفداران زیادی دارد.

برای استفاده از لمینت دندان خرگوشی باید به یک متخصص دندانپزشکی با تجربه و دارای مهارت کافی مراجعه کنید. دندانپزشک متخصص در ابتدا شدت دندان های خرگوشی را بررسی می کند. در برخی مواقع شدت دندان خرگوشی به قدری زیاد است که نمی توان برای حل مشکل از لمینت دندان خرگوشی استفاده کرد.

لمینت دندان امریکایی

همانطور که در بالا ذکر شد لمینت برندهای مختلفی دارد . برندهای امریکایی ، کره ای ، زاپنی سوئیس و ایرانی که قیمت هر کدام از انها نیز متفاوت می باشد .

لمینت دارای جنس های مختلفی است :

انتخاب لمینت با دندانپزشک می باشد باید از دندانپزشک خود بپرسید که از چه برندی استفاده میکند . البته انتخاب نوع و برند بسته به شرایط بیمار و شرایط دندانها و میزان هزینه  که بیمار در نظر گرفته است، متفاوت و متغیر می باشد.

قیمت ؟

قیمت یکی از فاکتورها در انجام خدمات زیبایی می باشد . برندها و نوع لمینت قیمت را مشخص میکنند . برندها با کیفیت های متفاوت و قیمت های متفاوت می باشند . نوع کاری که قرار است روی دندان شما صورت گیرد دومین عامل تعیین کننده قیمت می باشد . و کزینه سوم دستمزد دندانپزشک می باشد که قیمت را برای شما رقم خواهد زد.

لمینت دندان دائمی ؟

آیا لمینت دندان دائمی است ؟ خیلی از افراد بدنبال انجام یک کار زیبایی بروی دندانهای خود می باشند که هر چند سال نیاز به ترمیم و یا تعویض نداشته باشد . اما در این خصوص باید ذکر کنم که لمینت های دندان دارای ماندگاری تا ۱۰ سال و یا بسته به نوع مراقبت های فرد بیشتر می باشند و ماندگاری دائمی روی دندانها ندارند .

آیا لمینت دندان باعث بوی بد دهان می شود؟

آیا لمینت دندان باعث بوی بد دهان می شود؟  سوالی که ذهن بسیاری از افراد را در گیر خود کرده است ؟ بوی بد دهان یک فرایندی است که در وهله اول باعث اذیت خود فرد  و همچنین اطرافیان فرد می شود .

اما آیا لمینت باعث بوی بد دهان می شود ؟ در پاسخ این سوال باید عرض کنم که لمینت یک کار زیبایی روی دهان انجام میدهد.  لمینت یک روکش سرامیکی بسیار ظریف و نازک می باشد که برای اپوشاندن عیب های دندان مانند رنگ زرد و لکه های قهوه ای ، لب پرشدن دندانها و فرسودگی دندانها می شود .

لمینت برای مرتب و سفید کردن دندانها و طراحی لبخند نیز کاربرد دارد . داشتن لبخند زیبا این روزها بسیار فراگیر شده است و افراد بدنبال طراحی لبخند و  لفت لثه و سفید کردن دندانهای خود می باشند .

ارسال دیدگاه

روزهای کاری

شنبه :9 صبح الی 20 شب
یکشنبه :9 صبح الی 20 شب
دوشنبه :9 صبح الی 20 شب
سه شنبه :9 صبح الی 20 شب
چهارشنبه :9 صبح الی 20 شب
پنج شنبه :تعطیل
جمعه :تعطیل